Jemele Hill Joins Kevin Hart And Tries To Change The Name Of The Show | Cold As Balls | LOL Network

  wyświetleń 805,677

LOL Network

4 miesięcy temu

#PoweredByOldSpice
bit.ly/sweatdefense #AvailableatWalmart
Jemele Hill never holds back on her opinions and it makes for a great interview with Kevin Hart on Cold as Balls. Jemele talks about her time at #ESPN, working with #ColinKaepernick, and how she came to be such a prominent figure in not only sports but in life. SUBSCRIBE▶︎bit.ly/SubscribeLOL

FOLLOW THE FUNNY:
Facebook▶ bit.ly/LOLNetwork-FB
Twitter▶ bit.ly/LOLNetwork-TW
Instagram▶ bit.ly/LOLNetwork-IG
PLpost▶ bit.ly/LOLNetwork-PLpost
Snapchat▶ LOLNetwork
Official Website▶ www.laughoutloud.com

Laugh Out Loud is a comedy brand and multi-platform network founded by the world’s top comedian Kevin Hart. Through his network, Hart delivers his vision for the future of comedy: social, mobile, multicultural and seriously funny. From stand-up legends to globally-recognized digital influencers, Hart and LOL curate comedy’s boldest voices to produce original scripted and unscripted series, stand-up specials, live broadcasts and special events. Hart brings the groundbreaking social-first strategy that earned him 100 million+ followers to Laugh Out Loud, with one core mission: keep the world laughing. Dope Comedy. Delivered Daily. Always On. Always Loud. Directly from Kevin Hart and his hand-picked crew of comedic rockstars.

Komentarze
LOL Network
LOL Network 4 miesięcy temu
Leave your comment on favorite guest so far and how you are enjoying the season!
N8 Witt
N8 Witt 2 miesięcy temu
Rick flair
Eric Chandler System
Eric Chandler System 2 miesięcy temu
I like that!
Youtube Channel
Youtube Channel 3 miesięcy temu
@JRH Channel Brazilian Ronaldo
JRH Channel
JRH Channel 3 miesięcy temu
Cristiano Ronaldo
Kenny Ray
Kenny Ray 4 miesięcy temu
Great Show and we love Jemelle here in the City Of Memphis Tennessee
Luis Ruiz
Luis Ruiz 13 dni temu
Good thing shes covered 🤮
Chris Polanco
Chris Polanco 24 dni temu
he did that anchor bit like ol boy from family guy "ITS GON RAIN!"
Keeley Athey
Keeley Athey 28 dni temu
that is the first time i seen darrell break his straight face and smile
Maggie Faragher
Maggie Faragher 28 dni temu
Shepard Smith..saw us. Thank You!!
Pedro Cruz
Pedro Cruz Miesiąc temu
She sexy
Azahr Malik
Azahr Malik Miesiąc temu
I used to love that sister don't hurry and she said something disgusting about the honorable Louis Farrakhan. You a newlywed the older you get the more your channel disappear. That's 4 The Honorable
Reaphr
Reaphr Miesiąc temu
Kevin why do you have a show and you don't get in the ice?
Malachi The Great
Malachi The Great Miesiąc temu
SELF -DEFENSE!
Adam Kubasik
Adam Kubasik Miesiąc temu
Hi xD
dsetgetatme
dsetgetatme 2 miesięcy temu
Jemelle got a nice body!!
Flash007
Flash007 2 miesięcy temu
Give credit to the real journalist @jamelleHill! Kev get in the tub. See this is what happens when you play around. @kevinHart
Clyde Stanton
Clyde Stanton 2 miesięcy temu
Jemele Hill definitely has some meat on her bones.
Josh Adebayo
Josh Adebayo 2 miesięcy temu
We need lebron, dwayne Johnson and AD on the show
Naruto2DRIPPY Y
Naruto2DRIPPY Y 2 miesięcy temu
Bam makes the show 10x better 🤣🤣
Ris3n Gaud
Ris3n Gaud 2 miesięcy temu
Mrs. Hill so damn THICK!!!!!
Leroy Green
Leroy Green 3 miesięcy temu
She so beautiful
Edward Robinson
Edward Robinson 3 miesięcy temu
Jemele is in the tub, OG!
qcwestside411
qcwestside411 3 miesięcy temu
The racist, Jemele. Maybe she’ll drown.
JustaEllsworthHomie
JustaEllsworthHomie 3 miesięcy temu
She look's like Derrick Henry 🤣🤣🤣🤣
Conscious
Conscious 3 miesięcy temu
My favorite guest was Gabby Douglas. That's a beautiful sister right there. I like Jenelle sometimes, I just can't get with the many generalizations she has made about an entire group of black men. We all ain't that. And what are people of color? I hate it when we use this term to include everyone but no one else says it to include us. You mean we need more BLACK women in sports journalism? Well I agree especially since the two most popular sports are full of black athletes. Good show bro.
Mike J.
Mike J. 3 miesięcy temu
Love her, great episode 👏🏾👏🏾
Kevin Richardson
Kevin Richardson 3 miesięcy temu
Love Her!
B H
B H 3 miesięcy temu
jamele looks like she is 40 going on 60.
Mista Idgaf
Mista Idgaf 3 miesięcy temu
12:00 I CAN'T FEEL MY KNEES
Lavar Stark
Lavar Stark 3 miesięcy temu
Trump got her and micheal fired smh Stephen a didn’t stand up for our black women
The faceless Question
The faceless Question 3 miesięcy temu
Kevin voiced the bunny from "secret life of pets" d behavior is THE SAME as he is in real life...funny AF. Oh and Jemelle ;damn you're d full package!!! And hot as breasts ...hahahhaahha Cold as breast, stop playin mama.
Jamaal Lee
Jamaal Lee 3 miesięcy temu
I love her cause she said she is a 49er fan!👍🏾👍🏾
Gifted Introvert
Gifted Introvert 3 miesięcy temu
Wow the white house was really pressed, but it's not that surprising smh
Travis Andrews
Travis Andrews 3 miesięcy temu
In your face nba lmao 🤣
In The Mix Radio
In The Mix Radio 3 miesięcy temu
Jemelle Hill hate black men.
You Can Call Me K.
You Can Call Me K. 3 miesięcy temu
Them Muthafuckas hoopin 🤣🤣🤣
smoove55dfs
smoove55dfs 3 miesięcy temu
Damn she thick as hell.
יהושע המלך
יהושע המלך 3 miesięcy temu
49ers fan 👍🏿👏🏿
2k Fo’eva
2k Fo’eva 3 miesięcy temu
Y’all notice how they edited out the part where he asked if she don’t like skip bayless? Lol
John C
John C 3 miesięcy temu
Not enough Jamele. Kevin way too many interruptions. Let's hear your guests. I don't want to see Bam. No consistent flow this show.
Philly Simpson
Philly Simpson 3 miesięcy temu
She ways & still is gorgeous
Keyshawn Holmes
Keyshawn Holmes 3 miesięcy temu
Get Stephen A on here
Nermin Bajric
Nermin Bajric 3 miesięcy temu
I know kevin like dame she thicker then a snicker.
johnnycaralta
johnnycaralta 3 miesięcy temu
I thought you only had celebrities on this show? Jenelle Hill is just another ignorant sheep.
Johnathan Schumake
Johnathan Schumake 3 miesięcy temu
She the one that said skip said he made her entire career ?
Priest DuRant
Priest DuRant 3 miesięcy temu
49ers for life
Politic 1
Politic 1 3 miesięcy temu
Bam and Daryl make this show
Ron Hernandez
Ron Hernandez 3 miesięcy temu
Without Bam Bam the show is less than!
beelzebub beelzebub
beelzebub beelzebub 3 miesięcy temu
his inner Dave Chappelle came out I Lied!!!!
Kwamevi92
Kwamevi92 3 miesięcy temu
Chroniclesofjudah144 told me all I need to know about this dam woman
Nella N
Nella N 3 miesięcy temu
Get in the damn water Kevin
Fresh Prince of ATL
Fresh Prince of ATL 3 miesięcy temu
This was a funny episode. Love it.
YSLick
YSLick 3 miesięcy temu
Thank god Kevin the goat cause she’s the worst lol glad kev could still make this a good episode
Roundtable Productions WCMG
Roundtable Productions WCMG 3 miesięcy temu
i would def un-can Jemelle Hills Yams 💯
Joey Arrighi
Joey Arrighi 3 miesięcy temu
Fast pitch be like a bible with no money. Read that slowly, OG.
James-Earl Bonez
James-Earl Bonez 3 miesięcy temu
Ohhh she thick thick
WE WASH PROPERTIES MG-STREAMS
WE WASH PROPERTIES MG-STREAMS 3 miesięcy temu
Jemele is thick and fine 🙂
WE WASH PROPERTIES MG-STREAMS
WE WASH PROPERTIES MG-STREAMS 3 miesięcy temu
@Pharoah 1 and likes sports bro who ever put a ring 💍 on her winning
Pharoah 1
Pharoah 1 3 miesięcy temu
And smart 😎
Mathew Haiden
Mathew Haiden 3 miesięcy temu
The secretive banana adversely knock because lift consecutively wonder regarding a fresh technician. crowded, jittery cowbell
Eric Johnson
Eric Johnson 3 miesięcy temu
That was excellent love her. Sis keep doing your thing we got your back.
Royal Family
Royal Family 3 miesięcy temu
Bam bam wanted to see how phat she was for his self 🤣😂😭🤣
QueenTei Reigns
QueenTei Reigns 3 miesięcy temu
She sounds like Da Brat
Jeffrey Kircher
Jeffrey Kircher 3 miesięcy temu
Shes racist af
James-Earl Bonez
James-Earl Bonez 3 miesięcy temu
Takes one to know one
Christie Ogunlana
Christie Ogunlana 3 miesięcy temu
I’m watching that show with the two of them 😆😆😆
Nik B
Nik B 3 miesięcy temu
He screamed "SELF DEFENSE!" 😂
Bojan Radenkovic
Bojan Radenkovic 3 miesięcy temu
Why does she only talk about colour... Wtf is het problem
Benny Grimm
Benny Grimm 3 miesięcy temu
That's unfair she's fully clothed 😒
Jesus Alvarez
Jesus Alvarez 3 miesięcy temu
Is the lady who he had an affair having a safe and funds this Christmas after being ruined by this mans falsely accused Christmas??? Just asking 😊
JDukeFitness
JDukeFitness 3 miesięcy temu
I see you Bam Bam @13:48...Don’t blame you one bit! 😂💀😂
Jay-God
Jay-God 3 miesięcy temu
He should have deestroying on there
Trenton's Messenger
Trenton's Messenger 3 miesięcy temu
Im sure someone asked this before buuuuut why she stay with Moesha braids
Texan Football Houston
Texan Football Houston 3 miesięcy temu
Cold as balls lol🤣
Green Mamba
Green Mamba 3 miesięcy temu
Is Bam or Daryl on Instagram?
kb 2003
kb 2003 3 miesięcy temu
That's a thick hill😁
Rodrigue Alexandre
Rodrigue Alexandre 3 miesięcy temu
This was the best one yet bam bam, LMAO!
Luis R
Luis R 3 miesięcy temu
Darrell and bam bam make this show
Mpendulo Mahlangu
Mpendulo Mahlangu 3 miesięcy temu
Kev will only go deep in the tub when the Rock is on the show....cause he can't stand Rock being better than him in anything..lol
Brandon h
Brandon h 3 miesięcy temu
Bring in yoel romero
TR Johnson
TR Johnson 3 miesięcy temu
This woman is horrible! I can’t believe you have her on your show. Two thumbs down 👎 👎
Pat Lucid
Pat Lucid 3 miesięcy temu
We need Stephen A on this
Alex Mayer
Alex Mayer 3 miesięcy temu
Kevin got some small ears
Daniel Jenkins
Daniel Jenkins 3 miesięcy temu
Loved it. Jemele Hill is so dope
Hebrew Abraham
Hebrew Abraham 3 miesięcy temu
she look like a baby dinosaur so cute
Roc Williams
Roc Williams 3 miesięcy temu
She's cute
Cash byrd
Cash byrd 3 miesięcy temu
Damn she fine
Debs Matthew
Debs Matthew 3 miesięcy temu
Was nice seeing Sista Jemele, and Broda Kevin, do this right here it was hilarious for real.
Jack Dovletian
Jack Dovletian 3 miesięcy temu
Kev really ?
Raymond Rios
Raymond Rios 3 miesięcy temu
And for the money 💴
Raymond Rios
Raymond Rios 3 miesięcy temu
She’s racist
Butchie Boi Chelb
Butchie Boi Chelb 3 miesięcy temu
I have a lesbian CRUSH on Jemele Hill...♥️🏳️‍🌈✌️😁
Ismael Adame
Ismael Adame 3 miesięcy temu
Get Phil Heath, the rock, flex Lewis, Chris bumstead, Brandon currey on here 🤙🏼
Charlie Bennett
Charlie Bennett 3 miesięcy temu
I was gonna comment but @theworldonmars stole it! Shout out!! I wanna see that too!!
Demigod Sinbad
Demigod Sinbad 3 miesięcy temu
I'm trying to pay attention to the interview but that nipple tho lol it's a lil shy thing lol
Taurean Graves
Taurean Graves 3 miesięcy temu
When he turned around an said self defense I literally bust out 🤣🤣😂😂😂😂😂
AMG Luke
AMG Luke 3 miesięcy temu
“Muthafuckas hoopin!” 😂😂😂😂😂 I’m weak af
Yung Bezel
Yung Bezel 3 miesięcy temu
8:37 first time I seen Darell laugh 😂
King Greg
King Greg 3 miesięcy temu
Jemele my favorite show is The Office too
Jake Lex
Jake Lex 3 miesięcy temu
This show is getting sooooo rowdy lol
Vincent E Stone
Vincent E Stone 3 miesięcy temu
JEMELE HILL is One of The GREATEST Black Women alive ! She's up there with KAEPERNICK. 🔥 interview. Also, in agreement with the viewers, Get COLIN & MARSHAWN on.
Tod Hold
Tod Hold 3 miesięcy temu
What's going on with Kevin's nipples?
robert ross
robert ross 3 miesięcy temu
When you going to have KD
Chad Hammond
Chad Hammond 3 miesięcy temu
Seriously, yall need to do a bloopers episode that show Darryl and Bam breaking character cuz I KNOW IT HAPPENS! They are the straight faced GOATS
Deonte Townsley
Deonte Townsley 3 miesięcy temu
Lmao. At no point did he even get in halfway in the tub this episode
Vell Vellie
Vell Vellie 3 miesięcy temu
We want the rock Dwayne Johnson
whoislow
whoislow 3 miesięcy temu
why you giving someone like her attention lmaooo u lost bro
Gdy Twój syn jest debilem cz.2
1:09
PolToon TV
wyświetleń 26K
tkm - ostatni raz...
2:10
TKM Official
wyświetleń 42K
Gdy Twój syn jest debilem cz.2
1:09
PolToon TV
wyświetleń 26K
tkm - ostatni raz...
2:10
TKM Official
wyświetleń 42K